WAT KUNNEN WIJ VOOR U BETEKENEN
JMC Accountants en Belasting Adviseurs B.V. kan voor u een breed scala aan diensten verlenen:
Administratieve verwerking van financiële administraties
Aan de hand van de door u aangeleverde administratieve bescheiden kunnen wij voor u het inboeken van uw gegevens verzorgen in ons financiële pakket. Wellicht beter voor uzelf is dat u gebruik gaat maken een eigen boekhoudprogramma en zelf uw administratie gaat verwerken.
Niet alleen kunt u hiermee aanzienlijk besparen op uw administratieve lasten ook verkrijgt u doorlopend op elk door u gewenst moment inzage in uw financiële stand van zaken.
Tussentijdse cijfers
Omdat wij met u mee willen denken, kunnen wij in samenwerking met u een periodiek financieel overzicht maken waarbij de kosten en opbrengsten uit een periode op de juiste wijze met elkaar gematcht worden.
Regelmatig maken onze klanten gebruik van het samenstellen van periodieke tussentijdse cijfers.
Hiermee zijn wij in staat om u tussentijds pro-actief te adviseren en sneller in te spelen op (fiscale) voordelen en strategische keuzes. Niet meer achteraf terugkijken maar lopende het jaar waar nodig anticiperen – bijsturen. Tevens bent u doorlopend op de hoogte van uw balansposities en resultaten, zodat dit niet pas achteraf na het samenstellen van een jaarrekening bekend is.
Samenstellen jaarrekeningen
Aan de hand van de door u of door ons verwerkte financiële administratie kunnen wij voor u de jaarrekening samenstellen. Deze jaarrekening zal eerst in concept aan u worden uitgebracht, waarna deze met u zal worden besproken. Bij de definitieve jaarrekening verstrekken wij een samenstellingsverklaring.
Geen jaarrekening nodig?
Als u geen jaarrekening hoeft te maken dan kunnen wij uw jaarcijfers ook uitvoeren in de vorm van een bijlage in uw aangifte inkomstenbelastingen. Voor vennootschappen bestaat er soms de mogelijkheid de jaarcijfers uit te voeren op basis van een micro entiteit.
Op beide wijzen kunt u besparen op met name het redactionele vlak van deze opdracht.
Kortom maatwerk oplossingen kunnen wij elke relatie bieden.
Voor vrijblijvende informatie kunt u contact met ons opnemen: Contact formulier
Verzorgen van salarisadministraties
Wij hebben professionele salarisadministrateurs welke u adviseren in de kansen en bedreigingen rondom de continu veranderende wetgeving omtrent salarisadministratie. Daarnaast verrichten wij uiteraard de periodieke werkzaamheden welke behoren bij de salarisadministratie.
Wij produceren voor u de salaris afrekeningen voor uw medewerkers en verder dragen wij zorg voor tijdige inzending van bijvoorbeeld uw aangifte loonheffingen.
Verzorgen van fiscale aangiften, (ook voor particulieren)
Bij het verzorgen van de aangiften vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting denken wij doorlopend met u mee om op de juiste wijze deze aangiften in te zenden naar de belastingdienst, opdat u in elk geval niet te veel afdraagt.
Het is dan ook van belang dat u ons ook regelmatig informeert over bij u gewijzigde omstandigheden.
Fiscale en financiële adviezen
Aan de hand van de voorgaande diensten adviseren wij actief op fiscaal en financieel gebied. Wij geven hierbij aan welke strategieën voor uw onderneming of voor uw zakelijke dan wel privé posities het beste zijn.
Bezwaar en beroep
Het kan uiteraard altijd voorkomen dat na het inzenden van uw aangiften de belastingdienst een andere kijk heeft op uw fiscale aangelegenheden dan uzelf. Ons kantoor heeft ruimschoots ervaring in overleg situaties met de belastingdienst. Mocht dat onvoldoende zijn dan kunnen wij ook bogen op een behoorlijke ervaring en expertise waar het gaat om bezwaar- en beroepsprocedures.
Kwaliteit
Onze medewerkers volgen de periodieke scholingsmogelijkheden en als kantoor zijn wij o.a. aangesloten bij de NBA (Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants) en het RB (Register Belasting Adviseurs).
Aansluiting bij deze beroepsorganisaties brengt met zich mede dat de ingeschreven professionals o.a. moeten voldoen aan hun jaarlijkse permanente educatie verplichtingen opdat de door u verwachte kwaliteit van werkzaamheden gewaarborgd kan blijven.
Een ander onderdeel van onze aansluiting is dat ons kantoor ook valt onder de verplichte periodieke kantoortoetsing en ons kantoor heeft in oktober 2021 wederom (voor de 3e maal, eerder in 2013 en 2006) deze toets met een voldoende afgesloten.
Mochten wij onverhoopt toch onvoldoende specifieke kennis in huis hebben om u goed van dienst te zijn dan zijn wij ook (sinds 1999) aangesloten bij de Fiscount Advies groep te Zwolle. Een organisatie met meerdere disciplines in huis die aangesloten kantoren ondersteunen dan wel adviseurs die kunnen dienen als klankbord voor aangesloten kantoren.
Wat zijn de kosten van onze dienstverlening?
In overleg met u stellen wij inhoudelijk een accountants- en of fiscaal adviespakket samen.
Op maat gesneden voor uw organisatie en naar uw wensen.
In onze offerte vermelden wij de totale kosten van de overeengekomen dienstverlening, dit is het bedrag dat u maximaal van ons gefactureerd zult krijgen voor de overeengekomen diensten.
Indien u andere (extra) werkzaamheden van ons verlangt of vraagt dan zal dat afzonderlijk in rekening gebracht worden.
Geïnteresseerd?
Stuur ons dan een E-mail en onze medewerkers zullen contact met u opnemen en u gaarne vrijblijvend nader informeren, zonder enige verplichtingen.